Sunday, March 2, 2008

Treekiller

Lets see now....in acest mic articol voi vorbi de un oarecare 'artist' visator ce traieste in lumea lui...dupa cum vedem...(mai bine zis nu vedem, nu cred ca e cineva curios) dar totusi... ce vrea el sa zica? Trecem peste faptul ca intregul blog este in limba engleza chestie pe care nu o inteleg sincer...sa fim seriosi, cine isi pierde timpu sa citeasca prostiile alea, pe langa faptu ca tre sa fac traducerea in minte ma simt si obligat sa inteleg defapt ce se petrece in mintea lui.
Am luat o fraza oarecare dintr-un articol "Behind me rests another version of myself" mai exact cu aceasta fraza incepe articolul ...dupa care urmeaza o serie de 'bullshituri' de toate felurile, nu inteleg de ce o persoana la 20-21 de ani tre sa isi puna astfel de probleme existentiale...Si nu inteleg de ce trebuie sa scrie toate chestiile alea pe net.Oricum nimeni nu citeste ..foarte multe commenturi(0) aproba lucru asta!Probabil nu-i un baiat rau dar eu zic totusi sa inchida blogu sa ia un caiet si sa isi scrie toate gandurile acolo dupa care sa-i dea foc...macar asa omoara ceva pomi ca in rest nu cred!Totusi de la ce vine treekiller hai sa vedem omoara copaci,..il si vad cu drujba prin padure ;).Sau poate is eu atat de idiot incat nu inteleg ce vrea el sa spuna defapt Treekiller...hmm incerc ....hmmm....nimic!!!Ma ajuta cineva?
Ok ipotetic vorbind sa zicem ca anumite persoane acceseaza acest blog, din greseala sau chiar din curiozitate ca au vazut adresa pe mess la 'cineva' la status, cum dracu sa lase comment..ce ai putea scrie?Eventual un om care isi face cruce!Eu am citit primele doua comenturi ca la al treilea am cedat psihic si zic sincer nu m-am regasit in nici unu adik tot ce puteam sa zic era ...misto..imi place folosesti cuvinte lungi, sau super tare fratee!!!
Oricum culorile blogului imi plac ..se asorteaza cu atitudinea si cu viziunea lui asupra vietii...mdah.. tot ii intunecat!La fel ca mintea lui!!!Foarte trist!!Puteti vizita acest blog http://razorwireclouds.blogspot.com/ mdeah.....What the fuck does it mean!??Don't wanna know, overall... I don't really care!!!

91 comments:

Anonymous said...

Sunt un tip care comenteaza blogurile tipilor care comenteaza alte bloguri.
Acesta e un comentariu

adinusa said...

=)) tudore, nu esti normal:)) good one! :P

astept sa vad urmatoarea victima:P asa ca te rog sa-ti faci temele

TreeKiller said...

you're a sad little person...dar cum ai putea fi altfel? te cheama tudor...tzi se potriveste...cat despre blogul meu...imi pare rau pentru tine...pentru ca nu ai destula materie chenusie sa intzelegi ceea ce scriu si ce doresc sa spun...dar actually...nu doresc sa spun nimic nimanui...este doar o unealta care o folosesc sa-mi notez unele idei,feelings etc. etc.

...oricum...patetica metoda de a impresiona unele persoane...uhm...afectate negativ de mine...

...daca doresti sa continuam confruntarea verbala...te rog...da-mi add...tree_killer_tree@yahoo.com ...daca doresti alta metoda... ma cheama Sferdian Sebastian...sunt in Arad cam in fiecare weekend...poza iti dau daca doresti

TreeKiller said...

what can i say about you mr. anonymous...u`ve got...errr...balls of steel...=)) at least tell me to my face if you`ve got a problem...if not...gtfo you non-factor

Anonymous said...

NU o lua personal, nu am nimic cu tine!!!Am vorbit de blog plus iti fac si reclama ar trebui sa fi fericit!!Daca nu poti accepta niste critici atunci nu mai scrie!!Cat despre materia cenusie nu cred ca-i cazu sa vorbim, nu conteaza cantitatea mai degraba conteaza conexiunile care se formeaza in ea,sau cat ii de incretita!!Dar nu cred ca ii cazu sa intram in detalii!

TreeKiller said...

1 la mana...nu am cum sa nu iau personal un atack direct in directzia mea
2 la mana...daca tot incerci din rasputeri sa critici...invatza sa critici...(poftim...material http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/2694-Zero-Punctuation-Assassin-s-Creed)

3 la mana am eu ceva cu tine de acum...ai 2 optiuni...a)shtrgi postu despre blogul meu si nici nu te mai uiti in directzia mea...b)continui sa te faci de ras cu pseudo-critica jenanta...si cand te vad te plesnesc de nu te aduni de pe jos fgm de laba trista...si stai calm ca pot afla cine esti destul de ushor...small town/country totusi

ma cunosti cumva sa te apuci sa ma judeci sau sa-mi judeci creativitatea? nu intzelegi engleza? treaba ta...nu eu te-am facut analfabet...nu-ti place fundalul negru si scrisul verde pal? uite mie-mi place...e mult mai relaxant decat negrul mic pe alb de la monitor...cat despre ce scriu si despre problemele mele existentziale...nu eu sunt ala care incarca sa-si impresioneze prietenele care-si urasc fostii

adinusa said...

doamne iisuse, nimeni nu uraste pe nimeni..ar fi prea mare consum de energie. gese!

Anonymous said...

heee heeeee ce-mi place ca te iei de toti chinuitii astia de viata care au blog:)))) cred ca asta o fi singuru blog care o sa-l citesc. astept episodu urmator. heehe

TreeKiller said...

and the inbreed award goes to ^^

Anonymous said...

... ideea e ca tudor mi-a dat bani sa zic ceva de un anume "treekiller" asa ca vreau sa iti zic cum am intrat eu pe blogul tau "treekiller"; simplu, am scris pe google "stupidest man alive" si am dat "I`m Feeling Lucky".

Anonymous said...

e emo, frate! =))

TreeKiller said...

bravo baietzi...din penibil trecetzi in idiot...dar nu ma astept la mult de la frustratzii din sclavici

..auzi la praful..."emo" da-te'n casa ma-tii

Anonymous said...

bai cacat cu ochi, futu ti mortii matii!!! eu in locu tau m as spanzura! sper sa crapi in emoeala si engleza ta de ratat! fa un film, ex: emo city, fa ceva bun! in loc sa fii tu ala destept si sa nu l bagi pe tudor in seama, tot tu esti ala prost de puti! si te iei de toti! da te dreq de prost! stii...el s a luat de blogu tau, iar tu de toti, deci 2-0 pentru el, laba trista! fuck off!

TreeKiller said...

ma iau de oricine care nu-si vede de treaba si are impresia ca ii permit sa zica ce vrea despre ce fac,creez sau spun eu. Inafara de saraca Adina...unu nu ma stiti...dar daca insistati ne vom cunoaste.

in fine...niste neamuri proaste din pula stramba fara curaj sau onoare..."anonimi"...ma mai amuz de vulgaritatea si prostia care efectiv da pe afara din voi...pana cand ma voi dezgusta si am sa va uit :) sad lil` fuckers...get laid...really

Anonymous said...

inca suferi? =))

Anonymous said...

Proasta pula a fost la ma-ta la cur acu ceva vreme din moment ce oameni ca tine exista... auzi la el cica Treekiller, ai ceva cu Greenpeace??! Meri dracului din tara, la ei la sediu daca esti suparat pe stratul de ozon sau mai stiu eu ce... oamenii ca tine fac lumea sa para tare trista dar mai putin singuratica si nu stiu cum pula mea ai obrazul acela sa mai si dai din cioc din moment ce te contrazici, citeste ce postezi si apoi reciteste si o sa-ti dai seama ca-ti lipseste coerenta in exprimarea scrisa, pare-mi-se ca te-ai trezit cu un coi in cer si unu in pamant cand te-ai apucat sa-ti faci blog, oricum... respect pentru Tudor care macar duce un beneficiu lumii dar despre tine baiete, nu esti decat o musca pe parbrizul vietii asa ca mai da drumu la orgoniul ala supradimensionat ca nu-i a buna.

TreeKiller said...

da, sunt complet contradictoriu, folosesc n metafore si iubesc simbolismul...dar oricum blogul meu nu a fost facut cu intentzia sa fie citit de retarzii de calibrul vostru...dar noah...gratz tudor...you`ve managed to make a complete ass of yourself by being unfunny, about as smart as a cream slice and patheticly simple...and gratz to your unfucked friends with about as much creativity in insults as a blind 5-year-old

eitherway...kiss my ass and make a love story about it mites...i`m now utterly bored and disgusted of you...

P.S. Tudor...u`re dogmeet gratz yet again

Anonymous said...

this is so entertaining:)))))) please do go on!!:))))

Anonymous said...

Prietene fitofob,
Înainte de toate tot spui ca suntem nefututi, sau in cazul meu, nefutute, nu vad ce legatura are viata mea sexuala cu aberatiile tale, dar azi ma simt bine asa ca am sa trec cu vederea. Apoi: de ce pula lu Hector ti-ai facut blog daca nu are voie sa se uite lumea pe el? inchide-l si ceau calu!!(e mai bine pentru toti, crede-ma). Si faza cu scrisul in engleza, nu, nu te face special, cu totii stim engleza ( You are not a beautiful and unique snowflake, awww:( )Un mic sfat:nu mai folosii cuvinte mai mari decat mandria ta cum ar fi Simbolism sau Metafora ca nu-ti sta bine. Si inca ceva, daca Tudor n-ar fi amuzant, de ce dracu are atatea commenturi? Ei, se pare ca iar confunzi lucrurile, ca si faza de mai inainte cu incoerenata, dar poate aici e vina mea, poate tre sa cauti in DEX termenul. Thnak you, come again! :*

Anonymous said...

=))=))=))=))=))=))=))=))

TreeKiller said...

"Si inca ceva, daca Tudor n-ar fi amuzant, de ce dracu are atatea commenturi?"<--- e multe si e prosti...and cause i decided to run rings around you

u know exactly squat about who you`re talkin to...and judging...but hey...ignorance is bliss...poate romana nu a fost prima limba care am vorbit-o...poate vorbesc/scriu/citesc in engleza pentru ca are aproximativ dublu numarul de cuvinte...pentru ca e o limba mult mai frumoasa ca romana...poate pentru ca vorbesc engleza mult mai bine ca romana...anybody who knows me can stand and testify to that...the sooner you colossal twats get that...the better

oh...and don`t try to look smug by resorting to the all too used movie quotes

Anonymous said...

bine, mah, mini-Eminescu ce esti tu. te-ai gandit mult inainte sa zici aia?? scuza-ne ca noi nu suntem trimisii lu' Dumniezo' si tu esti. mai incapi in tine de atata orgoliu sau are you really that fat??? si pe cand iti vine premiu' Nobel??? hai ca nu mai avem rabdare!!! ia mai da-te tu drecului si mergi inapoi si joaca-te cu cuburile mai departe.

Anonymous said...

Dar vai!! Am atins o coarda sensibila?! :P Daca ai fi destept, nu mi-ai mai raspunde, dar cum nu esti... well, that's a different pancake (ca sa-ti raspund in limba in care preferi sa-ti ingropi bullcrap-ul) Nu ai idee cata satisfactie am cand vad cat de pissed off esti, parca in celelalte commenturi ziceai ca nu-ti mai pui mintea cu noi ."Foolish mortals! Muahahahaha!I can type in English and I think that my balls are the same size as my ego! Muahaha!" says the sad, sad little boy behind the sad , sad little keybaord typing his life away. Hun'... Wake up and smell the coffee! Nici macar tu nu intelegi ce scrii daramite ce gandesti esti doar un om care are cacat cu debit mare, and I'm standing in your harsh little face. Acuma ma voi culca caci spre deosebire de tine am viata sociala si nu astept cu sufletul la gura sa vad cine isi mai bate joc de mine, so... good night sad man! :)

Anonymous said...

ce Nobel!? staaai ca auzit ca mai intai tre sa termine si el (intr-un final) primu an de faculta ;)) oopsie

Anonymous said...

ceeeee???? omg omg omg!!! io credeam ca deja are Ph.D. in mai multe domenii. hmmmm, are you sure? I mean, someone like him...I don't believe it!!! I refuse to believe such a thing!! I mean come on! don't you read his blog?? it's like totally brilliant!! the guy is a genious!!!

=))))=)))))=))))))

TreeKiller said...

coarda sensibila? hmmm...maybe...considering 90% of the country is a bunch of narrowminded, inbred looking livestock...my adhering to english has constantly been the target of the grotesque vermin...such as yourselves...so yes...it`s getting quite tiresome and frankly nauseating.
as for replying to the same old bland malarkey you`ve copy/pasted from the above asshats...it`s not that i`m pissed off...not in the least...it`s cause i`m the only one with actual balls...i stand up for myself while all you rodents scurry about behind anonymity.

as for having a social life...really now...i say again...you know exactly squat about me...yet you mouth off at me with arguments solely based on the pathetic bile that`s been spewed up by the halfwit who fancies himself a critic.

in what world could you hope to make fun of me? ...to best me in wordplay...balls of steel kiddo...you need `em

Anonymous said...

yet he still suffers! ma intreb de ce te-ai apucat de arhitectura daca esti asa bun la engleza? nu mai bine te pregateai sa devii un profesor,nefutut, de lb engleza, pe la ceva colegiu de elita, avand ca unic scop sa iti reprimi frustrarile, nenorocind vietile unor sarmani elevi? asa ai ales sa devii arhitect si sa debitezi aberatii de edificii("poezii" in limbaj ingineresc) pe care unul ca mine v-a trebui sa le construiasca.

TreeKiller said...
This comment has been removed by the author.
TreeKiller said...

where in the above do you perceive suffering or frustration? enlighten me...if you can...but i`m sure it`s just the herding instinct driving this along...or my taste for conflict...

as for architecture...i chose to do it cause unlike everything else i`ve done so far...it actually asks of me to work and challenges me...and cause i want to leave my shadow on the ground...but what would you know? you`re just an enginer in training...you know...a full step lower than an architect...gotta appreciate the fact that you`ve got the stones to not use "anonymous"

Anonymous said...

utterly amazing!!!


=))=))=))

Anonymous said...

<...you`ve got the stones to not use "anonymous"> tre sa recunosc caci cu fiecare post ne uimesti cu cunostiintele tale intr-ale englezei. Eu zic sa incetezi sa te mai zbati intr-atata cacat ca e ca si nisipul miscator: cu cat de zbati mai tare, cu atat te afunzi mai adanc. Daca nu intelegi asta, nu am sa ma mai repet ca nu-mi place, nu-i vina mea ca esti limitat.De ce nu recunosti ca ai probleme emotionale si gata, se-ncheie povestea, ca in cazul asta o sa ajungi mai faimos ca si Elodia? Daca eu vreau sa raman anonima ii povestea mea, nu am nimic de ascuns de fapt, dar vad ca te manca tare asa ca as putea fi oricine, ai putea sa treci pe langa mine pe strada fara sa-ti dai seama sau ai putea sa ma cunosti foaaarte foaaaarte bine, s-ar putea sa ma stii de mult timp, s-ar putea sa fiu vecina de alaturi sau cineva pe care admiri... sau ar fi posibil ca eu acuma numa sa fac misto de viata ta lipsita de bucurii...

TreeKiller said...

"cu cat de zbati mai tare, cu atat te afunzi mai adanc" ...well ya got this part almost right...doar ca mai repede va asociez cu o gramada de cacati cu ochi..quicksand lol

...but why the backing down? started to figure that calling me this n` that and random slush with no basis fails at making any dent?

"Daca eu vreau sa raman anonima ii povestea mea, nu am nimic de ascuns de fapt, dar vad ca te manca tare asa ca as putea fi oricine, ai putea sa tr" <- justifying cowerdice 8-|

*yawn*

Anonymous said...

Incep sa cred ca iti plac commenturile mele pentru ca you just won't go away. Dar nu am de gand sa devin sursa ta de entertainment asa ca iti urez o viata frumoasa in borcanul tau cu muraturi si spor la defrisat.

P.S. Thaaaat's right, you'll never know who pushed your buttons so hard. Ever! :P

TreeKiller said...

hardly entertainment...more like...a pinata...guess getting bashed with every reply got you drained of ideas...

as for knowing who "pushed my buttons"...there`s a few types of people in this world...there are those who know me and like me...and those who are simply too dumb to be of any real interest to me...and since you say you know me...i take it u`re also two-faced...should say why we`re not too friendly

Anonymous said...

Nu am nici o conexiune cu nimic din ce se intampla aici. Vroiam doar sa transmit ca treaba asta merge prea departe si cu cat va impuneti "genialitatea" mai mult, cu atat scadeti ca persoane morale in societate. Sunteti toti de-a dreptul penibili si asta e doar o lupta intre speciile de animale dintr-o aceeasi societate care nu se respecta. Voi baieti, in primul rand, ar trebui sa va gasiti o viata...

TreeKiller said...

meh...ai dreptate...unii chiar nu ai viatza...si se apuca de criticat bloguri pe care nu au nici capacitatea de a le intzelege...apoi vin si fostii colegi de liceu ai mirificului autor...in spiritul tipic sclavici de turma...sa comenteze abereze si sa judece fara a ma cunoaste...

...me being the arrogant snoby dominant sunova bitch that i am...i won`t ever back down...not in the face of these unicellular invertebrates

Anonymous said...

tare challenging si arhitectura asta pentru tine, nu? de aia e asa grele sa treci primu an? lasa, este vreme..poate mai incet..da' mai sigur :))

TreeKiller said...

nu voi nega faptul ca am fost mega lenesh si mi-am cam bagat pl anu trecut...asa and? being a slave to school and college isn`t my thing...but what would an insignifican speck like you know about my college? the fact that teachers here have repeated their first or later years while becoming architects...having the best grades means exactly jack in here.

looks like you`ve done some homework on me...do some more before opening your trap again

Anonymous said...

did u know that unicellular organisms can never be vertebrates, mostly because they have only ONE cell? you can't make a spine with one cell, can you? so, uhhm...for the future, I suggest trying just a little bit harder in actually UNDERSTANDING the words you say since you're such an advanced human being with such a traemendous ability to express yourself in the English language. you don't need to go to slavici to know that.
;)

Anonymous said...

ohh, and I almost forgot. You say you wanna be an architect, but being a slave to school isn't your thing? god!! are you like superman or something? I mean god, 6 years, I mean 7 in your case, of college, and you do not need to do anything. you simply know everything. You are amazing man! how do you do it?? are you sure they didn't do any genetic experiment on you when you were born or something. you're too good for humanity, top of the evolution chain, yeah, definitely. they should like put you in a cage and study you cause you truly are a wonder of nature.

=))=))=))

Anonymous said...

ohhh, and one more >:). are you sure about that blog?? I mean you just post all that incerdible work on the Internet. That thing is priceless. someone might copy\paste it and publish it with his name, and he would most definitely get the Nobel prize for literature. You should think about that. Imagine how sad that would be, ah?
man, you must learn how to manage you're resouces. it's actually basic economics, that I'm telling you about. yeah? come on, think about it!

=))=))=))

TreeKiller said...

i`m quite aware of what "unicellular" means...it was for dramatic effect oh ye of little imagination
...really...isn`t it time you got over trying fruitlessly to mess with my understanding of english?
i suggest a new approach...

and about my blog, i never actually praised it as being brilliant...all i`m saying is that it`s way beyond the understanding of that stinkin` piece of maggot puke who thinks he`s a critic...and a funny one at that...
"oh noes! the whole blog is in english! i need to actually work hard and translate the big words Tree is using...ugh! head...not working...paaaain...frustration! MAKE IT STOP!"

Anonymous said...

dramatic effect.ohhhhhhh emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo. let me guess, your favourite movie's sin city. you've never seen it but it's your favourite movie anyway.:)

TreeKiller said...

oh god...didn`t i warn you about taking lines and phrases to use against me? the emo song only makes me laugh..3 years ago when i first heared it *rolls eyes*

and why this insisting on labeling me emo? do i honestly strike you as one? do i wear tight black clothing and band shirts? clour my hair in 7 ways from sunday? black nails? make-up? am i unwashed? do i cut myself? do i cry when i see a cat? in any of my blogs do you see me complaining about people not understanding me or that i hate my life?

nope...i love my life, i really like my friends(not too many but i only keep the people who are worth it around me)...and i respect myself because of my love of life...it`s short...why should i surroung myself by anything less than what i like?

Anonymous said...

chiar te compatimesc ca ai facut din tantar armasar. dupa cum ai observat tudor ti/a raspus doar la aprox 2, 3 comenturi, chestie care ar trebui sa te puna pe ganduri ca TU esti cel care are o problema.

nu iti dai seama ca noi ne batem joc de tine si tu ne iei in serios. te rog sa nu renunti, pt ca esti ff amuzant cand te stresezi pt o prostie de JURNAL, nu creatie.

a....si majoritatea persoanelor care ti/au raspuns sunt persoane cu un IQ mult peste media obisnuita.

pana te gandesti la traducere sa incerci sa prinzi ideeaprincipala, poate asa mai intelegi si tu cv din ce mai scriu unii si altii.

dar ma rog... continua sa vb in engleza sa se uite lumea la tine ca la un ciudat..

a si ai grije ce comenturi mai faci ca ai inceput sa/ti jignesti prietena sau ma rog....

TreeKiller said...

alexandra draga...i`ve been replying to anybody who took a swing at me...cat despre bataia de joc...daca ar avea macar o persoana cu un pic de talent in a face mishto aici...poate m-as fi simtzit si eu provocat sau chiar amuzat...din pacate sunt doar dezgustat si prea putzin impresionat de gunoaiele scrise la adresa mea.

daca chiar ar avea lumea de aici IQ "cu mult peste media obisnuita" (HAHAHAHHAHAHAHA) acest topic nu ar exista pentru ca nu ar fi nimeni atat de ushor amuzat si nu as fi aici sa va trag prin noroi de fiecare data cand deschide unu gura...doar ca intzelegeti engleza si ca ati luat toti B la Cambridge nu inseamna ca aveti IQ ridicat...nu dau doi bani pe iluziile voastre de elita :)
vazandu-va dansand pe manele la balu de sfarsit de liceu nu-mi da impresia de IQ ridicat...

si apropo...pe care prietena jignesc eu si cu ce?

Anonymous said...

Avandin vedere ca eu am pornit aceasta dezbatere,..sau whatever Pentru cei care simt ca s-a intrecut masura de anumite persoane imi cer scuze!!Dar asta nu inseamna ca nu se poate riposta!!!

Anonymous said...

au ca ne trage prin noroi cand deschide unu gura...mai lasa-ne, tati!!!

ma pula daca ai fi asa de inteleigent precum sustii ca esti nu ai fi tu curios de ce zice lumea si nu ti-ai pierde timpu cu toate comentariile astea, dar nah ce sa facem, la toti ni-i greuu.i think that you;re desperately craving for attention si daca nu ai mai raspunde, poate ne-am plictisi si noi sa ne batem joc de tine si nu ti-am mai da atentie...("atentie", remember? the thing you desperately need? ok. good.)

si cred sincer ca ai o frustrare foarte adanca cu slaviciu':)) what's wrong? wanted slavici but you were not good enuogh for it? awwww, that makes your life even more sad. vezi ca acuma nu cred ca se mai da capacitatea, si se intra pe medie cred sau ceva de genu, deci daca mai incerci poate intri acuma. vezi tu ce faci, numa fa ceva.

si mai ai ceva cu limba engleza si iara mi se pare mie ca se trage tot dintr-o frustrare mai veche...

oricum cred ca deja am petrecut waaaay tooooooo much time on this website si I really really have better things to do. asa ca run along and die now si iti promit ca nu mai scriu nimic si te las pe tine sa ai ultimu cuvant si sa te bati cu pumnul in piept ce tare si cool esti.

ok? ok. remember! do something about that ADD!, that is attention DEFICIT disorder;))

byeeeeeeeee :-h

TreeKiller said...

yeah...each time you morons say something about me that is as always unfounded and moronic i`ll toss it right back at ya 10-fold and with added bonus`

none of you have the capacity to actually make fun of me in a classy funny and high-IQ way...
other than these so called "frustrations" and my invented emoness none of you can come up with something smart...

looking for attention? did i want a topic made ABOUT ME? did i ask you sad screw-ups to google me and find out this and that?

despre engleza...am zis mai sus...am invatzat-o inainte de romana...e mult mai bogata in cuvinte si suna mult mai bine ca romana...nu va convine? cine slbz va pune sa-mi cititi blogu? daca tot "you really really don`t care" ...nu-i vorba de ultimu cuvant...dar de ce sa le permit mizeriilor ca tine sa-mi comenteze blogu, personalitatea, deciziile sau viatza?

si acum sa vorbesc mai pe limba ta:
da-te'n casa ma-tii de rupt...cui ii pasa de ce crezi tu despre mine? cine esti tu? inca un curajos anonim care se crede zorro pe net.

pfoai..da...nu pot sa-ti descriu cat de insultat sunt...cat de mult ma doare ca va "bateti joc" de mine...mai ca nu plang...eventual va plang de mila baietzelule...

TreeKiller said...

voiam sa spun...fetitzule

Anonymous said...

pt inceput vreau sa ii intreb pe toti cei care au postat comentarii dc ati citit blogul acestui individ care compara IQ-ul cu un test de limba engleza?

eu una recunosc...NU...mi se pare pur si simplu amuzant sa citesc despre acest mic razboi care se pare ca se duce pt a demonstra ca toate persoanele care au scris comentarii sunt fie penibili, idioti sau mai stiu eu ce....bine cu exceptia personajului 'treekiller'.

totusi se pare ca mai are ceva pasi de parcurs pana ajunge sa fie barbat, adica matur..sa inteleaga si cei care au invatat engleza inainte de a invata lb romana. tot respectul pt ca vb bine engleza, dar inceteaza sa te crezi mai bun sau sa crezi ca cineva are cv personal cu tine si nu te mai comporta ca o femeie. just let it go.

Anonymous said...

da' noi nu avem nimic cu blogul tau.(nu, nu l-am citit) tudor a facut "greseala" sa il critice. noi avem ceva cu tine de fapt.
legat de engleza... te-ai nascut invatzat? sau oi fi tu hristos si de la cresa deja o dadeai pe engleza? sau si tu esti unu din aia "nu visa la occident cand nu jtii limba materna?"? o alta frustrare de a ta?

TreeKiller said...

pai daca tot aveti cu mine...sa stii ca-mi place...eu nu am cerut atentzia nimanui...dar e ok...aradul e orash mic baietzi :)

dar vad ca pe tine efectiv te frustreza persoana mea si faptul ca mie imi place engleza mai mult decat romana...bah ce pot sa-ti spun...sunt destul de umblat...am vazut cam toata europa occidentala si am vazut si canada...deci da...sa stii ca-s nemultzumit de tzara mea...de oamenii de aici...dar asta nu inseamna ca-mi urasc tzara sau sunt indiferent...chiar invers...chiar ma deranjeaza ca avem asa o societate incuiata...avem manelisti...am ajuns sa avem huligani mai rau ca in anglia...ma deranjeaza sistemul de invatzamat infect din romania...faptul ca toti se multzumesc cu mai putzin si ca devin comozi...ma deranjeaza ca umblu pe strada si mai toti au capu plecat si nu-ti zambeste omu pe strada...contrar altor tzari in care am...si cel mai mult ma deranjeaza ca toti sunt nishte labe triste care nu-si vad de treaba si cauta sa-l impunga pe celalalt...mentalitatea asta infecta ma deranjeaza...ma deranjeaza ca toata europa se uita urat la noi din cauza tziganiilor infectzi plecatzi din romania...si da zic tzigani...ca idea de "rom" e o porcarie aia nu-s romani...deci daca urmaresti sa-mi ataci patriotismul te sfatuiesc sa o lasi balta...nu visez la occident...l-am vazut...il vad destul de des...din pacate esti mult prea dobitoc sa-ti dai seama ca defapt sunt un tip super de treaba...contrar idiotzeniilor care le spun unii la fel de dobitoci ca tine

Anonymous said...

"sunt un tip super de treaba" - vorbeste narcisul din tine?
am zis eu ca nu ai fi de treaba? daca ne cunosteam in alte situatii poate eram prieteni de pahar. dar felul in care te-ai comportat aici...
sun curios cum reactionezi cand iti critica cineva lucrarile, proiectele, oricat de in masura ar fi sau nu sa faca lucrul acesta?
o viata buna in continuare. (period)

Anonymous said...

baaaaah criminal de copaci esti jalniiiiiiiiic sau patetic, cum preferi!! nu te mai da mare ca te faci de kkt... eu sa fiu in locu tau nu as mai iesi din casa, pentru ca mi-ar fi jena de ceea ce sunt...

esti un gunoi prin simplu fapt ca te scalzi in aroganta.

la dracu cu engleza si cu calatoriile tale, cui ii pasa??????????

esti extrem de frustrat, iar prin toate replicile tale nu dai dovada decat de un grad foarte mare de inferioritate manifestata la nivelul constiintei de doi bani pe care o ai... Ai nevoie de psiholog!! :))

Am vrut sa ma abtin in a comenta tot ce se intampla, pentru ca era amuzant la inceput, dar observ ca nu se mai termina...

Fa o favoare omenirii si dispari dracului ca poluezi aerul si mai tare!!!!!!!

TreeKiller said...

@koolcsy:
bah...din moment ce am zis clar ca nu permit molestatorilor de grapefruit gen tudor sa se uite urat in directzia mea...poti sa fii sigur ca voi reactziona pe masura...daca chiar ar fi fost amuzanta si inteligenta critica lui...cu baze reale...ok...nu comentam nimic...asta sa stii...cand cineva face o gluma buna pe seama mea rad...si rad pe bune si chiar nu ma supara deloc...cand cineva gen profesor sau macar un individ inteligent imi critica...stuff...incerc sa intzeleg si sa invatz...mai uita-te peste reactziile tale inca o data...poate ai sa vezi si din alte perspectiva lucrurile.

@retardul de sub koolcsy:
jalnica trebuie sa fie viatza ma-tii...sa aiba asemenea odrasla...

sunt arogant sa deranjez idiotzii de tipul tau...iar un psiholog imi sta la dispozitzie...dar nu exista nevoia de asaceva

altceva chiar bun ai de aruncat spre mine? didn`t think so...go...rape kittens or...somehting...freak

Miruu said...

"chiar ma deranjeaza ca avem asa o societate incuiata...avem manelisti...am ajuns sa avem huligani mai rau ca in anglia..."
sa mor io, tu chiar esti prost? deci in primu rand: tu ai inceput sa injuri pe aici ca la usa cortului si s a continuat in stilul asta, ca deh, daca asa ai pus tu masa... in al doilea rand:"...daca doresti sa continuam confruntarea verbala...te rog...da-mi add...tree_killer_tree@yahoo.com ...daca doresti alta metoda... ma cheama Sferdian Sebastian...sunt in Arad cam in fiecare weekend...poza iti dau daca doresti", mah omule, fraza pe care chiar tu ai debitat o, numa manelarii mai scriu asa si se agita asa pe youtube si peste tot! gen:"mah pula, iti tai capu, las ca ne intalnim noi odata, bah is din colentina bah, vino numa aici ca ti tai picioarele" etc. si tot noi suntem aia patetici! vai, vai! imi pare rau "despre" tine, in acest caz! esti prost, pe cuvant de nu, pentru ca nu accepti nimic ce vine din afara! sincer, nici io nu ti am citit postu, nici nu ma intereseaza, nici nu te cunosc, in afara de toate posturile pe care le ai scris pana acum! cat despre limba pe care o vorbesti si frustrarile pe care le ai in legatura cu tzara, sa stii ca n ai pus coada la pruna, TOTI de aici le avem si nu suntem nici unu vreun frustrat care danseaza pe manele la balu de sfarsit de an, sau mai stiu eu ce cacaturi ai mai zis! si pe mine ma frustreaza multe, dar la unele chestii n ai ce face, ori se rezolva cu timpu, ori o lasi balta, la fel ca si cu prostia! te crezi perfect, omule! deci puii mei, orice om care vorbeste in public o alta limba decat romana(vezi aici ungurii) imi vine sa i scalpez! la fel si cei care sunt plecati din tara de nush cati ani si ei abia mai stiu sa zica doua vorbe in romana, cica! si nu i vorba de patriotism, ii vorba de obraz! da ma bucur ca n am ocazia sa te cunosc ca sa te aud vorbind engleza in draci si din cand in cand tragand aer in piept, destul is posturile si si la astea sar peste randuri ca sa nu adorm! ma rog, ii problema ta, i don t give a fuck! da daca tu nu intelegi punctu asta de vedere si nu poti accepta faptul ca e de a dreptu tampit cum vorbesti tu(e un tic nervos probabil) cu toata lumea, nu numa cu prietenii, atunci ii grav! inseamna ca nu accepti nimic, doar ceea ce e pe aceeasi lungime de unda cu tine! poate daca vorbeam toti in engleza aici, fiind totusi romani, probabil ti ar fi placut mai mult de noi si ne ai fi "dat" un IQ mai mare, caci asta la tine probabil inseamna inteligenta debordanta si om cu care ai ce vorbi, nu ca toti muritorii de rand! da asa mi se rupe, pffff! ciaoles!

Anonymous said...

lasati omul in pace ca e umblat prin lume, iar noi restul suntem cu mintea incuiata.El a fost in "Europa occidentala" si in Canada, pe cand noi dc nu ati observat traim deconectati de restul, ingraditi de un zid:). Singurul care are adevarata experienta este acest treekiller.
Iti compatimesc prietenii dc faci tot timpul pe desteptul si cu ei, dar banuiesc ca si ei mai au ff multe de invatat pana ajung la nivelul tau...adica toata Romania mai are fff mult de invata pana ajunge la nivelul tau.

P.S.: nu iti atac patriotismul

TreeKiller said...

dupa asemenea raspuns presupun ca ai desenat pe parul scurt de pe tampla dreapta semnul de la nike asa-i? sau macar un ghiul de aur pe pinky

Miruu said...

da, ti am facut in paint dupa chipul si asemanarea ta!:-s ti o trimit, daca vrei!;)

ar16zpy said...

Am citit jumate din commenturi si m-am plictisit :)). nu am nimic interesant de zis, vreau doar sa fac parte din cele 61 de commenturi :))

ar16zpy said...

P.s. Eu am A la Cambridge =)). Eu il cunosc si pe treekiller...oarecum...deci ma abtin. Ca stie unde stau :D

Anonymous said...

Ce tare! si eu sunt din Moise dar am luat C la Cambridge! :(

TreeKiller said...

actually Zap, nu stiu unde stai :)), nu ca ar conta...am mai scris...daca are cineva ceva de zis sa-mi zica in fatza fara sa se ascunda dupa anonimat...chiar ii apreciez pe cei cu destul curaj sa-si spuna parerea...specially if they have 'nough brains to look smart while they do it...in schimb spartzi de genu autorul merita plesnitzi...

P.S. gratz for the A

Anonymous said...

de parca cineva ar avea nevoie de aprecierea ta...come on! cei anonimi nu au vrut sa dea mai multa apa la moara si nici sa iste incriminari la adresa celor nevinovati...asta e tot!

Anonymous said...

duuuh! finally a good one

Anonymous said...

And so.. the conflict has finnaly found its end!!

Miruu said...

[-o<

TreeKiller said...

well...i didn`t want it, i didn`t ask for it...but if it was thrown in my face...i threw it back...

again, people should know their place...and they should mind their own business`

Anonymous said...

"people should know their place"

:)) tocmai tu te-ai trezit sa zici asta!!
pai daca asa crezi de ce nu pui in aplicare? :P

TreeKiller said...

perhaps you could enlighten me if you find me ignorant of my place...but then again? who are you? that`s riiiiight...some internet nobody...go on, back to your hole insect

Anonymous said...

OMFG!!! 72 de commenturi

Anonymous said...

Sebastian... you really want to know who I am? OK, I didn't want you to find out like this but...

Sebastian, I... AM YOUR FATHER!

Miruu said...

hai ca asta o fost buna!=))=))=)) the never ending show!=)) vad ca inca se insista!=))

TreeKiller said...

*yawn*

Anonymous said...

Deci tu comentezi la ce comenteaza la ce comenteaza......okay deci recunosti ca tot ce faci e degeaba, creaza numai altii care fac alte chestii degeaba si in continaure iese un mare degeaba. Perfect.Da, okay, cam patetic sa ai blog, is deacord, dar tu te legi de blogul lui. Esti cu vreo scara sau doua mai jos pe lantul trofic....Te numeai critic, nu? As fi curios ce exact te-ar face pe tine critic. Ba, un critic stie despre ce vorbeste. E avizat. Are el ceva facut bine in domeniu sa arate ca intelege cev si nu ca se baga si el ca e cool. Adica totusi critica e cool. Mai ales cand auzi pe cate unul care demoleaza pe altul folosind nici un argument care sa stea in picioare, dar macar pici pe jos tavalindu-te de ras sau au costume de tigani. Poate ai si tu, nu ma bag. Daca nu postezi poza cu el, tot dejaba ii. Deci ba nenea, inainte sa o dai tu in fata ca blogul e pentru cine stie c, as fi curios sa vad instructiunile. Ziceai ca ii jurnal? Dar al tau unde e jurnal? Sau na poate chiar e jurnalul tau si altceva nu ai de scris. NU EXISTI. punct

Miruu said...

"Avand in vedere ca acuma am facut acest blog..o sa mai dureze o vreme pana voi incepe sa "critic alte bloguri" dar curand....!!!"
asta a fost primul post al lui! poate vrea sa faca treaba din asta, sau poate face doar la bashcalie! inveti sa critici, criticand, mai bine, mai putin bine... marii critici cum or inceput? io cred ca tot cumva in genu'! poate nu ti iese tot timpu', asta e...inveti incercand!:D incercarea, moarte n are, dar atrage dupa sine "dusmani" si oameni frustrati! la fel cum el trebuie sa aiba argumente solide ca sa sustina frumos o critica, la fel si cei in cauza trebuie sa stie reactiona si in caz ca au argumente puternice ca sa "il dea jos" atunci devine si mai frumos!:D unii oameni trebuie sa stie sa se comporte in societate...din toate punctele de vedere! deci iar incep sa ma iau de treekiller, futu i #-o, pentru simplul fapt ca ma asteptam la o reactie inteligenta, sarcastica si sa te dea gata oarecum!;))

TreeKiller said...

miru draga...nu doresc sa fiu rude...am vrut sa comunic cu el la nivelul lui...la fel am facut si cu restul care au postat un coment...ca de reactzionam decent, scurt, sarcastic si elevat...au fi fost mai rau...si toti au fi intzeles mult mai putzin..."pfff...esti frustrat, lasa-ne cu irnoniile si cu engleza ta ca suferi prea mult"
"ma simt obligat sa-mi traduc..."

hai serios acum...las-o balta...esti fosta colega de liceu si cu autorul si cu restu...you wouldn`t admit the truth if it hit you in the head...would you say it out loud that you honestly think tudor`s an imbecile for his "criticism" ? no ofc you wouldn`t...it`s called cowardice...even tho your blog has the same colour as mine and it`s something he "attacked" me with...so please...cut the fucking crap m'key?

Miruu said...

te referi la spiritul de turma? te inseli, nu s genu'! da, ma rog, parerea ta! de aia iti si spuneam ca tu o iei personal! pe mine ce m a enervat a fost cum ai reactionat si ai inceput sa zici de Adina, ca si cand din cauza ei s a intamplat!/:) da' chiar il rog pe tudor sa se ia de blogul meu si pe oricine ca mi se rupe de nu ti pot explica! nu am ridicat blogul lui tudor in slavi, nu i am zis, wow ce blog misto ti ai tras, ai de mine! ce a criticat despre mario, nu mi se pare intemeiat, da' ii parerea lui, who cares? eu am spus ca citesc blogul lui mario si ca imi place! nu mi am exprimat vreun sfat pentru tudor sau sa i fi spus ca nu are sens ce a scris despre mario sau mai stiu eu ce! nu mi pasa, sa scrie si sa critice pe cine vrea! cat despre blogul tau, nu l am citit ti am mai spus, pe mine m au deranjat reactiile tale! asta a fost tot, deci again, NU O MAI LUA PERSONAL!!!

TreeKiller said...

nah bravo, nu-ti plac reactziile? ai citit macar 3 din ele? ia-le pe rand si mai uita-te odata...

...cad despre "vina" adinei...nu am scris nimic gen "it`s her doing"...doamne fereshte...nu nu nu, doar autorul e de vina aici...ca-si alege tzinta prin asociere e complet altceva

Miruu said...

te cred, se poate interpreta in multe feluri, asta e...but still...au fost niste chestii ce le ai zis, gen "i know i m important, but please leave britney spears alooooooooooooooone!!!:((" /:) am citit majoritatea commenturilor...8-|

TreeKiller said...

yeah...and? read about the concept of baiting?

Miruu said...

yeah...and?:p n are sens discutia, io n am cu cine, tu n ai cu cine, so... fuck it!:-h

Anonymous said...

Sebastian eu zic sa termini cu joaca ca de nu, te pun la colt, in genunchi si cu mainile sus. Treci la culcare imediat sau nu-ti mai cumpar benzi desenate!

TreeKiller said...

*smiling* gawd i`m gonna love the summer...Arad`s a smaaaaall town after all...heck...i don`t even need to be 100% sure of stuff :D

Anonymous said...

Ce-o sa-mi faci? O sa ma obligi sa citesc poezii de Bacovia in timp ce pe fundal canta Incubus sau Lost Prophets? Noooo! Anything but thaaat!

Anonymous said...

do NOT mess with incubus please..anything BUT that!

TreeKiller said...

personally...can`t stand bacovia and the like...weak people piss me off,the cowardly, the suicidal, the selfmutilating(cretinii gen Nerv care se taie pe maini si dinalea)...tsk tsk kids...:)

just a person.... said...

eu nu merg in nerv si nici nu ma tai pe maini momentan... dar bacovia tot imi place :P

Anonymous said...

Nea Tzipi... Fitofob`ule (vorba unei d-shoare)... S-ar putea ca unii sa te chiar shtim ;)

TreeKiller said...

asa si? aradul are 250k loc. ...ma stie multa lume daca-i pana acolo...nu ma mir ca unii isi fac blog numa sa discute despre mine...in orice caz...daca chiar aveti ceva de spus am numar de telefon, adresa, umblu pe strada pe shtrand etc. aveti orice ocazie sa-mi spuneti ce aveti pe suflet...am si mess daca-i pana acolo...ID v-am lasat cadou...oricum tot anonimi ramaneti pt mine majoritatea cu tot cu umorul asta de 3 la 10 mii