Tuesday, March 18, 2008

Esec

In primul rand vreau sa imi cer scuze ca nu am scris de ceva vreme...ideaa e ca nu prea a fost timp si material dar cred ca am gasit....
Esecuri, esecuri, esecuri....cum definim defapt cuvantul esec, nu vom apela la dictionarul explicativ al limbi Romane, ci am sa il definesc eu, ... esec=mario's blog pai cred ca am mai zis asta ...Care este ideea unui blog?de fapt ce este un blog?Blogul este un jurnal online!!!Atunci de ce gasesc eu pe acest blog orarul diverselor evenimente din muzica electronica mai exact drum and base....NU inteleg de ce pe acest blog este simtita nevoia sa se repete diverse anunturi din reviste reclame etc....Frate daca cineva are acces la net si vrea sa afle anumite detali cum ar fi evenimente, ora la care au loc, pretul, locatia,...fi sigur ca va folosi google sau cel putin site-uri in domeniu..in nici un caz nu va intra pe http://mario182.wordpress.com no hard feelings eu cred ca mult mai interesant era daca pregateai un preview la aceste show-uri sau daca le comentai dupa ce le-ai vazut.... pot sa zic fara remuscari ca mi se pare total aiurea si fara rost ceea ce faci tu o pierdere de vreme pentru tine si pentru cei care te au in blogroll.
Hmm...Harlem Globetrotters,.... da vad afisu de aici, hmm ....no use for your blog!Lets see daca ai ceva intrebari incearca http://www.justfuckinggoogleit.com

29 comments:

Anonymous said...

i really don't give a fuck about what blog is about !

Io scriu pe blog despre chefuri pentru cei interesati, si deja is multi care intra direct pe blogul meu ca sa vada ce fac in WE si deja am organizatori de party-uri care imi trimit afisele si detaliile despre party sa le pun pe blog, asa ca io o sa fac in continuare asta, parerea ti-o accept dar nu imi pasa de ea, cat despre blogrollurile celorlalti, ii problema lor daca il pastreaza si pe al meu in lista sau nu !

Anonymous said...

corect...dar totusi ma indoiesc ca ce gasesc la tine nu gasesc pe net cat despre organizatorii care apeleaza la tine...hard to believe...oricum trebuia sa zic ceva, sugerez atunci sa cumperi domeniu si sa iti faci un site in toata regula poate atunci o sa ai mai muult succes....

Anonymous said...

tudor = incult. punct.

Anonymous said...

da, asa`i. perfecta dreptate ai. tu eshti cel mai tare.

TreeKiller said...

ix, sincer sa-ti fiu...nu te agita...nici tu mario...n-are sens...si-o gasit laba asta trista si submediocra sa critice pe altii...

...pe langa asta e si dobitoc... tu te iei de faptu ca mario nu foloseshte blogul ca jurnal...pe asta iti bazezi critica? tu ce ai facut cu blogul? al tau e cumva jurnal?

...au economisit material genetic ai tai cand te-au facut...

Anonymous said...

e tot jurnal. jurnalul altora, de fapt. pentru ca are impresia [psihoterapeut specializat fiind] ca ne cunoaste din vorbe. vorbe care poate nici noi nu le intelegem, si le scriem acolo ca sa ne dam anumite chinuri sau placeri excesive, ce mai apoi devin chinuri. tot timpul am fost de parere ca cel care critica trebuie sa se afle cel putin la acel nivel de cunostinte / inclinatie / talent cu "artistul" in sine. daca nu, cazul de fata, gestul e cretin. si mi se pare imoral sa fie sustinut de toata gasca de prieteni, toti ipocriti fiind "ca deh, e prietenu` nost, si il laudam, in loc sa-l schimbam sa-i fie mai bine".

bine mah, viata placuta. e frumos sa traiesti asa.

tudor - psiholog? jurnalist? critic de arta postmodernista?

TreeKiller said...

pack instincts dude...pack instincts...

cat despre marele critic...talentless maggot

Anonymous said...

i wouldn't call him a maggot. maggots are considered to be a delicassy in some countries, whereas i would label him as a mere worm, for the cheapest rod of a lucky but unfortunate eskimo. cuz i have more respect for them.

TreeKiller said...

roger that bro

just a person.... said...
This comment has been removed by the author.
just a person.... said...

baaaaah!! va critica la misto...nu ca i-ar pasa de "capodoperele" voastre... si nici nu crede ca va cunoaste, nici macar nu incearca asta...

@treekiller: se pare ca esti extrem de obsedat de acest blog... ai grija de tine, cu timpul obsesiile de genu se transforma in comportament obsesiv-compulsiv...

Imi pare rau, dar voi sunteti ignoranti, pentru ca puneti botul la o gluma...

treekiller si ix, va declar uniti pe viata! sa auzim numai de fapte eroice de la voi caci ati inceput promitator....luptati contra terorismului de pe blogspot.com =))

ana said...

m-am abtinut si m-am abtinut pana acum, ca mi se parea inutil sa comentez, pentru ca nimeni nu-si schimba opinia pana la urma. dar ..cu faza zisa mai sus, pff.

@just a person: la misto, la misto ..BUT it's not funny mocking ..it's just STUPID.

adica serios si obiectiv vorbind, umorul sa fie umor mah ..nu aberatii pe care le-am citit eu in cele cateva posturi. dar nah, acum fiecare cu standardele proprii. unii se amuza de la trivialitati simple, altii au nevoie de ceva mai multa calitate. it's THAT easy.

si scrisesem recent un post pentru toti cei care sarisera in carutza lu' nea trasher asta la postu' care deja aduna peste 70 de comments and still counting.

not that it would change any of the idiotic attitudes.

http://relentlessss.blogspot.com/2008/03/infinite-stupidity.html

Miruu said...

ce sa zic...pe mine nu m ar deranja sa se ia cineva de blogu' meu, adica, mi se rupe, eu scriu pentru mine si pentru prietenii care imi citesc blogul, ca de restu mi se "rupe inima"!
reactia lui mario a fost foarte ok, in comparatie cu a ta, treekiller, in caz ca observi! din cauza ca tu ai izbucnit foarte urat, ne am luat mai multi de tine!:-??
blogu' lu' mario ii ok, mie imi place ca mai aflu de un party, altu', ca sincer mi i lene sa caut pe net si sigur as gasi mai greu, asa dau click pe blogu' lui si gasesc pe acolo ce m ar interesa, partea proasta pentru mine e ca, majoritatea party urilor sunt in timi :-s si cum nu mai sunt in timi pot doar suspina...asta e...:-??

Miruu said...

ah, am uitat ceva!:)) ar fi o idee buna sa comentezi show urile sau party urile de care spui mario, dupa ce le ai vazut!:D sa stim si noi daca sa plangem sau nu ca n am mers!:D asta apropo de meciu' de baschet cu "cioroii", care am auzit de la multi ca a fost un esec!:))

TreeKiller said...

"baaaaah!! va critica la misto...nu ca i-ar pasa de "capodoperele" voastre... si nici nu crede ca va cunoaste, nici macar nu incearca asta..."

critica e una...critica in general e mishto daca-i facuta cu un gram de inteligentza...daca tu numesti STUPIDITATEA de mai sus critica...imi pare rau, pur si simplu nu te duce capu la mai mult.


@miru:
in caz ca observi...eu sunt altcineva...nu sunt mario...reactzionez cum doresc...nu am vrut sa reactzionez frumos sau chiar deloc...

long time ago i made it a rule to not take any crap from anybody who wasn`t in a position to do so...
be so kind as to show me one response...one comment that is actually SMART, FUNNY, MEANINGFUL...da...thought so...nu gasesti nimic inafara de nishte hiene care sar la mine cu prostii gen "suferi","frustrat" etc. etc. horse manure...cum scrie si comentatorul nr. 76...cateva trepte mai jos pe lantzul trofic

Miruu said...

tu defenitely o iei personal!:-s nu am nimica cu tine din io stiu ce povesti sau past relationships, fuck cares! nu te crede mai inteligent decat noi restu'! normal, fiecare reactioneaza cum poate, dar avand in vedere reactia si vorbele tale, esti cam patetic, da' las' ca noi suntem niste tarani prosti care nu trebuie sa se ia de tine! whatever... poate nu inteleg prea bine, da' nici tu nu esti departe, la fel de mult ai priceput!

TreeKiller said...

posibil ca o iau personal...dar precum spuneam...nu PERMIT mizeriilor gen tudor to run their mouths...

considering your reaction to my above lines...yeah...it`s safe to say u`re beneath me...am specificat...am reactzionat cum am VRUT...nu doar cum am putut...contrar altora mie chiar imi place conflictul...specially cand am unu sau mai multi adversari pe masura...te-am rugat sa-mi postezi un comment care da dovada de asaceva...nu ai fost in stare...de ce esti in stare? ce puteam sa "pricep" din cele mentzionate mai sus de tine si altii? ca am sarit si am facut urat? i don`t back down...not from garbage

Miruu said...

awwww, atunci tot ce iti doresc este sa supravietuiesti in jungla sociala din ziua de azi!;) ce sa ti demonstrez tie? nu eu am fost atacata! da, ai reactionat ca un manelist! si nu stiu, am impresia ca te cam contrazici, o data ne faci manelisti cand tu reactionezi la fel ca unul de a' lor, zici ca iti place conflictul cand de fapt nu ti convine sa te "atace" cineva! numa' tu stii ce gandesti... you re not special, really! i can prove you, intr un mod logic si nu filozofic, dar nu vreau, la fel cum te ai dat si tu in stamba cu ceea ce poti demonstra dar fiind vorba de asa oameni ca noi, nu ti bati capu'! asa ca, nu ajungem niciunde discutand tot asa!

TreeKiller said...

nu...nu intzelegi...imi place conflictul...cu oponentzi pe MASURA...nu-mi plac incercari penibile de atac din partea celor fara talent si minte...

as for me being special...again you`re in no position to judge but hey...so it goes :)) and no...you couldn`t prove a damn thing

but thank for playing...buh bye now

Miruu said...

hahahahahahaha, oponenti pe masura, offff, te rog mult sa imi ierti nesimtirea!!1 :-& bullshit!:)) buh bye mister "too" brilliant to have his statement!

TreeKiller said...

pai daca esti in stare...te rog...arata-mi unu care o lasat un coment si un atac fain...nu idiotzii care sar cu "emo" la mine

Miruu said...

meh, noi ne am luat de tine la nivelul la care te ai luat si tu! ai spus tu ceva impresionant, decat ca ne ai facut insecte si alte cele? as putea sa zic ca ai ceva cu lumea necuvantatoarelor, e ca si cand ai spune ca avem "inima de caine", ma rog, in cazul in care cuvantul insecta are un substrat ce ne depaseste, ceea ce banuiesc ca si e, so hit me! cu ce gasesti mai inteligent ce ai spus tu, de zici ca n ai cu cine?? aaa, ca asa consideri tu ca esti mai destept decat mine? poate si eu cred ca sunt mai desteapta decat tine, desi nu mi am pus problema asta, pentru ca nici nu i vorba de asa ceva! oricum nu o poti demonstra asa, "din ochi"!;) deci nu gasesc logica niciunde, help me!!1

TreeKiller said...

the quality of your comments and theirs...that`s what makes me think less of you...as i told you before...aside from the baseless cheap bile...i`ve had nothing even remotely interesting, funny and smart tossed at me...so don`t spin this around at me...you bring nothing but circular arguments to the table

Miruu said...

:-@

TreeKiller said...

m`key...leaving to buy supplies...have a nice day :)

Miruu said...

ok, have a nice day too!

Anonymous said...

Tudor,iti merge experimentul... Chill out Romania!

Anonymous said...

www.unicul.eu

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!